op naar tanzania! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van simone verweij - WaarBenJij.nu op naar tanzania! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van simone verweij - WaarBenJij.nu

op naar tanzania!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg simone

07 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

na een paar dagen stressen om alles om te zetten naar tanzania ipv kenia is de ticket eindelijk in huis dus het is nu zeker dat ik woensdag naar tanzania vertrek!

Wat ik daar nu precies ga doen is voor mij ook nog een verrassing dus ik hoop jullie op deze manier over mijn avonturen op de hoogte te kunnen houden!

xxx simone

• 10 Januari 2008 - 15:42

Selma:

Simone! Alles goed daar?
    Ik heb je helemaal niet meer gesproken. Ik kwam gister thuis en jij ben gister vertokken. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je een hele bijzondere maand tegemoet gaat! Geniet er van!
    Kus

• 10 Januari 2008 - 15:59

Frank:

Simone!!

Na gisteren de hele dag teletekst te hebben gecheckt of er geen vliegramp was, hoorde ik vanmiddag gelukkig dat je goed bent aangekomen! En dat we ons geen zorgen hoeven te maken...

Veel plezier daar en ik wacht in spanning af op je berichtjes....

x Frank

• 10 Januari 2008 - 18:05

Liefhebbend Zusje:

hee simoon! hoe is het daar in Afrika? ik zit iedereen op school te vertellen dat mn zus nu in afrika zit, klinkt wel gaaf. Maar wat heb je allemaal al gedaan tot nu toe? En hoe is de school? (en hoe zijn de afrikaanse jongens?;p)
    xx marleen