weer thuis - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van simone verweij - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van simone verweij - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg simone

08 Februari 2008 | Nederland, Kortenhoef

en nu ben ik dan weer thuis. na een uur vertraging te hebben gehad met het vliegtuig stond daar niemand om me op te halen:s dus ik mijn vader bellen, stond hij een paar meter verderop bij een andere uitgang. lekker handig maar weer

mijn laatste dagen in tanzania zijn super snel voorbij gegaan. we hebben nog een culturele tour gemaakt en ik heb een desk gemaakt. alhoewel, de carpenter heeft deze meer gemaakt, aangezien ik geen tijd had om hem helemaal zelf te maken.
Daarna heb ik gister afscheid genomen van iedereen en op weg gegaan naar het vliegveld

nu ben ik dus weer thuis en als ik de foto's terugkijk heb ik nu al heimwee naar tanzania

vanaf maandag begint het gewone leven maar weer
ik zie jullie allemaal snel!