veilig aangekomen - Reisverslag uit Bamenda, Kameroen van simone verweij - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Bamenda, Kameroen van simone verweij - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg simone

14 Juni 2011 | Kameroen, Bamenda

We zijn veilig aangekomen! het heeft allemaal iets langer geduurt dan gepland, aangezien onze tassen niet met ons aangekomen waren, maar een dag later.
Daarom moesten we een extra dag in douala blijven, waar we of de hele dag in het hotel moesten blijven, of de keus hadden om voor best veel geld een dagje naar zee te gaan, hebben dan laatste maar gedaan want een hele dag in een kleine hotel kamer vonden we niet zo'n goed plan.
Gister met de bus dan eindelijk naar akum gegaan, was een hele reis maar viel me uiteindelijk alles mee. Duurde zo'n 7 uur, en onderweg allemaal mensen die eten en andere troep verkochten, heel grappig. Onderweg ook genoeg te zien buiten, dus het was vol te houden.
Natuur is hier erg mooi,heb niet het gevoel dat het echt afrika is, eerder thailand ofzo, veel regenwoud.

We slapen in een kamer bij het ziekenhuis, dus dat is lekker makkelijk. De artsen zijn erg aardig en vanochtend ronde meegelopen en al aardig wat gezien, wat altijd in de DD staat is tyfus en malaria:P

De rest van het verhaal komt van het weekend hopelijk, misschien ook met wat foto's. Nu wachten de drivers van het ziekenhuis op ons, dus weer snel verder.

Groetjes Simone

• 14 Juni 2011 - 16:35

Jannemieke:

Hey Simone,

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen!
    Veel plezier nog!

Groetjes,
    Jannemieke

• 16 Juni 2011 - 16:41

Aukje:

Hoi Simone,
    Je eerste verhaal is dat je na wat pech met de baggage, goed op je plek bent aangekomen.
    Het is hier af en moeson regens dus wees maar blij dat je in Afrika zit.
    Groetjes, van ons allemaal